• Instalațiile GPL pentru motoarele alimentate prin injecție directă au la bază sistemele secvențiale, dar cu soluții tehnice atât hardware cât și software, care garantează funcționarea optimă a motorului cu injecție directă.
  • La fel ca la sistemele secvențiale, injecția de gaz are loc în galeria de admisie, permițând aceeași simplitate de montaj ca la sistemele secvențiale precedente, având posibilitatea de a utiliza aceleași componente.
  • Electronica este ceea ce reprezintă noul sistem inovativ, fiind supusă unor teste severe, validate de către fabricanții de autoturisme pentru aplicații în compartimentul motor.
  • Datorită noului sistem de injecție directă de benzină – un sistem complex, au fost necesare noi inovații, atât cu referire la electronică precum și a algoritmilor de calcul.
  • Instalația GPL de injecție directă este destinată vehiculelor având motoare cu injecție directă de benzină, aspirate sau turbo.

 


 

LANDI RENZO FSI:

Sistemul FSI este format din următoarele componente:

  • rezervor de GPL și multivalvă 
  • electrovalvă MED
  • reductor vaporizator I.G.1 
  • injectoare MED Technica Teflon 
  • senzori de temperatură și presiune gaz Bosch 
  • electronică ECU Landi Renzo 
  • comutator digital cu indicator de nivel gaz și buzzer (avertizare sonoră)

Landi Renzo FSI

MODELE SUPORTATE:

PRODUCĂTOR MODEL AN PUTERE MOTOR
AUDI A3 2.0 TFSI 2007 147 KW CAW
MAZDA CX-7 2.3i 16V TURBO 2007 191 KW L3
PEUGEOT 308 1.6i 16V TURBO 2007 110 KW 5FX
SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 TFSI 2005 145 KW BWA
VOLKSWAGEN GOLF 1.4 16V TURBO 2006 103 KW BMY
VOLKSWAGEN GOLF 1.6 16V 2006 85 KW BLP
VOLKSWAGEN GOLF 5 1.6 16V 2004 85 KW BAG
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 16V 2006 147 KW BPY
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 TFSI 2008 147 KW BWA
VOLKSWAGEN JETTA 2.0 FSI 2006 110 KW BVX
VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI 2008 92 KW CAXA
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 16V 2006 110 KW BVY
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TFSI 2005 147 KW AXX

 


 

 

BRC SEQUENT DIRECT INJECTION:

 

Sistemul SDI este format din următoarele componente:

  • rezervor de GPL și multivalvă Europa 2
  • electrovalvă GPL ET 98
  • reductor vaporizator: Genius MB, Genius MAX
  • injectoare INO3
  • senzori de temperatură gaz (intregrat în rampa de injectoare)
  • sensor de presiune gaz P1
  • electronică (ECU: FLY SF SDI)
  • noul comutator digital cu indicator de nivel gaz și buzzer (avertizare sonoră)

BRC SDI

MODELE SUPORTATE:

 

PRODUCĂTOR MODEL AN PUTERE MOTOR
AUDI A3 2.0 TFSI 2007 147 KW CAW
MAZDA CX-7 2.3i 16V TURBO 2007 191 KW L3
PEUGEOT 308 1.6i 16V TURBO 2007 110 KW 5FX
SKODA OCTAVIA 2 RS 2.0 TFSI 2005 145 KW BWA
VOLKSWAGEN GOLF 1.4 16V TURBO 2006 103 KW BMY
VOLKSWAGEN GOLF 1.6 16V 2006 85 KW BLP
VOLKSWAGEN GOLF 5 1.6 16V 2004 85 KW BAG
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 16V 2006 147 KW BPY
VOLKSWAGEN GOLF 5 GTI 2.0 TFSI 2008 147 KW BWA
VOLKSWAGEN JETTA 2.0 FSI 2006 110 KW BVX
VOLKSWAGEN PASSAT 1.4 TSI 2008 92 KW CAXA
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 16V 2006 110 KW BVY
VOLKSWAGEN PASSAT 2.0 TFSI 2005 147 KW AXX
© Copyright AUTONET SRL